Atvira STEAM veikla „Geltona. Žalia. Raudona“

Kovo 12 dieną „Skruzdėliukų“ ir „Pelėdžiukų“ grupės vaikai kitaip pradėjo savo dieną ir sveikinosi ne tik su grupės draugais, bet ir su LIETUVA.

Pasidalinę į geltoną, žalią ir raudoną komandas, vaikai vaizdavo Lietuvos saulę, medžius ir širdį, į vandens konteinerius stebėjimui įmerkė  magiškas Lietuvos spalvų jericho rožes, pribėrė sėklų ant iš vatos pagaminto Lietuvos žemėlapio, linkėdami Lietuvai sužaliuoti. Susikibę rankomis su geriausiu draugu ėjo Lietuvos trispalviu takeliu.

Inžinerijai skirtoje zonoje iš degtukų, pagaliukų, įvairių formų ritinėlių vaikai statė Gedimino pilį ir televizijos bokštą, atliko programavimo užduotį ir keliavo trispalviais automobiliukais iki Lietuvos simbolių. Valdydami magnetines raides magnetu dėliojo žodžius – gimtinė, gintaras, herbas ir kt.

Gamtos mokslų užduotis „Trispalvė mėgintuvėlyje“ leido vaikams įsitikinti, kad vanduo su skirtingu kiekiu cukraus sveria nevienodai.

Technologijų užduotis vaikams sukėlė daug emocijų, kai išmanaus telefono ir ausinių pagalba jie klausėsi ir dainavo Lietuvos himną.

Zonoje, skirtoje menams vaikai išbandė „Ebru meną“ – piešimą ant vandens, netradicinį piešimą dažais ant maistinės plėvelės, išlankstė trispalvius kirmėliukus ir surengė jų rungtynes Lietuvos spalvų labirintais.

Kai po atliktų individualių užduočių grupės stendai pasipuošė trimis, kiekvienam lietuviui brangiomis spalvomis, man galvoje sukosi A. Mamontovo dainos eilutės:

„MES TAVO VAIKAI,

IŠDEGĘ LAUKAI.

TU MŪSŲ VANDUO IR DUONA,

GELTONA, ŽALIA, RAUDONA“

Mokytojos Daiva, Inga, Vaida ir Oksana.

Jūs dar kartą įrodėte, kad STEAM metodika – kelias į prasmingą vaikų tobulėjimą. Ačiū už STEAM veiklų planavimo ir organizavimo įgūdžių pamokas.

 

Skip to content