Įtraukusis ugdymas

ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAI

Pareigos Kontaktinė informacija Darbo vieta ir laikas
Psichologė Liana Sapegina

(Tel: +37060292561)

Švietimo pagalbos specialistų kabinetas

Pirmadienis 8.00 – 13.00 val.

Ketvirtadienis 8.00 – 13.00 val.

Socialinė pedagogė Ana Ivanova

(Tel: +37068484670)

Švietimo pagalbos specialistų kabinetas

Pirmadieniais 7.30- 13.00 val.

Antradienis 13.00 – 18.00 val.

Penktadienis 7.00 – 13.00 val.

Logopedė Eiva  Aksionova

(Tel: +37061070156)

Švietimo pagalbos specialistų kabinetas

Pirmadienis 8.00 – 12.30 val.

Antradienis 8.00 – 12.30 val.

Trečiadienis 8.00 – 15.00 val.

Ketvirtadienis 8.00 – 15.00 val.

Penktadienis 8.00 – 12.30 val.

Logopedė Nijolė Trinkūnienė

(Tel: +37067635946)

Švietimo pagalbos specialistų kabinetas

Pirmadienis 9.00 – 15.00 val.

Antradienis 8.00 – 13.00 val.

Trečiadienis 8.00 – 12.30 val.

Ketvirtadienis 8.00 – 13.00 val.

Penktadienis 8.00 – 15.00 val.

Specialusis pedagogas Asta Girnienė

(Tel: +37069845132)

Švietimo pagalbos specialistų kabinetas

Savaitės dienos 1, 3 mėnesio savaitę 2, 4 mėnesio savaitę
pirmadienis 7.00 – 9.00 val. 12.00-17.00 val.
Antradienis 13.00-16.00 val. 7.00 – 9.00 val.
Trečiadienis 7.00 – 9.00 val. 14.00-16.00 val.
Ketvirtadienis 11.00-14.00 val. 7.00 – 9.00 val.
Penktadienis 9.00-11.00 val.

 

APLINKOS PRITAIKYMAS

Svarbus aspektas įtraukiojo ugdymo sėkmei – aplinkos pritaikymas ir struktūravimas, taikant universalaus dizaino principus bei aprūpinimas specialiosiomis mokymo(si) ir techninės pagalbos priemonėmis.

Bebarjerė fizinė ugdymosi aplinka (liftas, pandusas, neįgaliojo vežimėliui pritaikytas sanitarinis mazgas) vaikams, turintiems judėjimo negalią suteikia galimybę ugdytis kartu su savo bendraamžiais ir patirti mokymosi sėkmę.

Grupėse naudojamos alternatyvaus bendravimo priemonės (kortelės, susitarimų dienoraščiai, multimedija, Smart lentos), sensorinės taktilinės, vizualinės priemonės (vibruojančios nusiraminimo pagalvėlės, uždengiami krėslai, akvariumai, medūzos ir kt.)

Kuriamos individualios, vaikų poreikius atitinkančios aplinkos (šviesos stalai, sūpynės/gandro lizdai, nusiraminimo kampeliai ir kt.)

BENDRUOMENĖS PASIRENGIMAS

Siekdama užtikrinti švietimo prieinamumą ir lygias galimybes visiems mokiniams, lopšelio-darželio „Bitutė“ administracija nuolat stebi ir vertina mokyklos ir jos bendruomenės narių pasirengimą priimti vaikų įvairovę ir teikti kokybišką pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.

Mokykloje yra nustatyti prioritetai, sudarytas priemonių planas, numatyti reikalingi pokyčiai, planuojamas švietimo pagalbos specialistų ir pagalbos mokiniui darbuotojų poreikis ir krūvis, teikiant sisteminę pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams bei paskirstomi ištekliai kvalifikacinių mokymų prieinamumo galimybėms. Lopšelio-darželio „Bitutė“ administracija kartu su Vaiko gerovės komisija planuoja mokyklos bendruomenės švietimą įtraukties klausimais, formuojamos visų bendruomenės narių nuostatos, užtikrinančios įtraukiojo ugdymo vertybių sklaidą bei lygybės principų įgyvendinimą.

Mokyklos VGK komisijos pirmininkas yra atsakingas už įtraukiojo ugdymo organizavimo, mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo ir ugdymo pritaikymo dokumentų rengimą, kaupimą, saugojimą. Su ugdytinio SUP įvertinimo ir pagalbos skyrimo dokumentais supažindinami visi vaiką ugdantys mokytojai bei švietimo pagalbos specialistai.

Skip to content