ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAI
Pareigos | Kontaktinė informacija | Darbo vieta ir laikas |
Psichologė | Liana Sapegina
(Tel: +37060292561) |
Švietimo pagalbos specialistų kabinetas
Pirmadienis 8.00 – 13.00 val. Ketvirtadienis 8.00 – 13.00 val. |
Socialinė pedagogė | Ana Ivanova
(Tel: +37068484670) |
Švietimo pagalbos specialistų kabinetas
Pirmadieniais 7.30- 13.00 val. Antradienis 13.00 – 18.00 val. Penktadienis 7.00 – 13.00 val. |
Logopedė | Eiva Aksionova
(Tel: +37061070156) |
Švietimo pagalbos specialistų kabinetas
Pirmadienis 8.00 – 12.30 val. Antradienis 8.00 – 12.30 val. Trečiadienis 8.00 – 15.00 val. Ketvirtadienis 8.00 – 15.00 val. Penktadienis 8.00 – 12.30 val. |
Logopedė | Nijolė Trinkūnienė
(Tel: +37067635946) |
Švietimo pagalbos specialistų kabinetas
Pirmadienis 9.00 – 15.00 val. Antradienis 8.00 – 13.00 val. Trečiadienis 8.00 – 12.30 val. Ketvirtadienis 8.00 – 13.00 val. Penktadienis 8.00 – 15.00 val. |
Specialusis pedagogas | Asta Girnienė
(Tel: +37069845132) |
Švietimo pagalbos specialistų kabinetas
Savaitės dienos 1, 3 mėnesio savaitę 2, 4 mėnesio savaitę |
APLINKOS PRITAIKYMAS
Svarbus aspektas įtraukiojo ugdymo sėkmei – aplinkos pritaikymas ir struktūravimas, taikant universalaus dizaino principus bei aprūpinimas specialiosiomis mokymo(si) ir techninės pagalbos priemonėmis.
Bebarjerė fizinė ugdymosi aplinka (liftas, pandusas, neįgaliojo vežimėliui pritaikytas sanitarinis mazgas) vaikams, turintiems judėjimo negalią suteikia galimybę ugdytis kartu su savo bendraamžiais ir patirti mokymosi sėkmę.
Grupėse naudojamos alternatyvaus bendravimo priemonės (kortelės, susitarimų dienoraščiai, multimedija, Smart lentos), sensorinės taktilinės, vizualinės priemonės (vibruojančios nusiraminimo pagalvėlės, uždengiami krėslai, akvariumai, medūzos ir kt.)
Kuriamos individualios, vaikų poreikius atitinkančios aplinkos (šviesos stalai, sūpynės/gandro lizdai, nusiraminimo kampeliai ir kt.)
BENDRUOMENĖS PASIRENGIMAS
Siekdama užtikrinti švietimo prieinamumą ir lygias galimybes visiems mokiniams, lopšelio-darželio „Bitutė“ administracija nuolat stebi ir vertina mokyklos ir jos bendruomenės narių pasirengimą priimti vaikų įvairovę ir teikti kokybišką pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
Mokykloje yra nustatyti prioritetai, sudarytas priemonių planas, numatyti reikalingi pokyčiai, planuojamas švietimo pagalbos specialistų ir pagalbos mokiniui darbuotojų poreikis ir krūvis, teikiant sisteminę pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams bei paskirstomi ištekliai kvalifikacinių mokymų prieinamumo galimybėms. Lopšelio-darželio „Bitutė“ administracija kartu su Vaiko gerovės komisija planuoja mokyklos bendruomenės švietimą įtraukties klausimais, formuojamos visų bendruomenės narių nuostatos, užtikrinančios įtraukiojo ugdymo vertybių sklaidą bei lygybės principų įgyvendinimą.
Mokyklos VGK komisijos pirmininkas yra atsakingas už įtraukiojo ugdymo organizavimo, mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo ir ugdymo pritaikymo dokumentų rengimą, kaupimą, saugojimą. Su ugdytinio SUP įvertinimo ir pagalbos skyrimo dokumentais supažindinami visi vaiką ugdantys mokytojai bei švietimo pagalbos specialistai.